Komputery

ale lepiej kup tasme albo dysk bo cos dlugo nie pozyje wpisz w wyszukiwarce "smart bios" i ci wyskoczy mnóstwo informacji na ten temat widziałeś gdzieś IDE master czy coś takiegio?? a wiesz gdzie w biosie są umieszczone ustawienia do dysków?? napędów?? raczej nie bo nigdy takiego problemu nie było sie stalo z g-g? tylko jeden serwer działa zna sie ktos na nagrywarkach dvd ? DROGI i dobry , na nie się nie powinieneś zawieść e taki drogi niejest DVD. ale za pewne podobny , lub model o takich samych możliwościach innych firm jest tańszy , ale TU się płaci za firmę i jakoś muslalem nad bluaray lite on ale jest bardzo drogi generalnie osobiście sam konkretnego Ci nie mogę polecić , ze względu że żadnego nie miałem .. 122MHz pokaz sie wkoncu bo albo widzimy twój pulpicik albo komputerek 122MHz komputerka nigdy nie pokazywałem więc jakąkolwiek kupisz , będzie ona ci dobrze służyć No jeżeli standardowa nagrywarka kosztuje w granicach 80zł/a 150 a plextor się zaczyna od tej ceny ?? zrobiłem ale nic dalej wyświetla nie wiem czy wyłacyłem smatra qiet bot einabled. power on display einabled niewidziałem go network bot d2d recovery niewiem co wybrac Quiet bot innych opcji niema power on display. to zalezy od modelu bo niekazdy model sie psuje wszystko powłaczane widziałęś tam primary master , albo coś takiego ? niema ic takiego no tak nie ówię że się nie psuje , lecz że żadziej niż normalne nagrywarki więć nie mam pojęcia , w lapopach jest troszkę inny bios no własnie inny nic pozukam na forum dzieki za pomoc. a powiedz mi jeszcze które masz laptopa?? znaczy jakiś konkretny model? acer aspire 1640z a plextor px-850SA kosztuje 60 $ + podatek była by taka ? ..na jakie wartości ustawić pamięć wirtualna ?? ..bo mialem niedawno ..bez stronicowania ..ale robilem jedna rzecz i wyskoczylo mi ze brak wirtualnej ..wiec chyba musze dysku uzyczyc cos sklep .com . ..czy to aktualne jest ze 150% od posiadanej ilosci pamięci kości ram ? więc nagrywarka jest dośc , powiedzmy taka normalna , na dzisiejsze realia , cena , którą widziałem to około 45$ .. ustaw na rozmiar kontrolowany przez system i styka mam lite on i chodzi pare lat .. ok ..musze reseta ..zeby zmiany zaczely dzialac kompa kupowalem komputer i sklepu odobno jest albo jakis inny to czemu naszła decyzja o nowej nagrywarce laptopa masz na gwrancji ?? do kompa nowego aha wiec ta Ci też pochodzi pare lat. zobaczymy czas pokaże. ten co mam to kaspersky 8.0.506 muli jak skanuje.
Preparaty do okien cosmofen

Brak komentarzy: