Kondensatory

mowie tylko do tych którzy chcą mnie słuchać ci którzy nie chcą obchodzą mnie po co mam czas tracic na mówienie do ściany ściana i tak. A jedna z tych koleżanek to wygląda jak chłopiec. W zasadzie dla mnie to jest facet płci żeńskiej. Ciekawe czy ma kompleksy z powodu takiej budowy ciała i wyglądu. wywaliło mi korki od tej pory komp sie uruchamia za 20 razem. raz za 20 raz za 2 raz za 5 co sie mogło stac. nie ma znaczenia czy sie restetuje od razu po włączeniu czy podczas ładowania os-a. skanowałem kilka razy zrobiłem format i dalej to samo. a moze cos z płyta główna zasilaczem skoro nawet nie zdąży sie załadować system juz sie restetuje. a jesli nie dysk to cos sie spaliło moze kontensatory na płycie się "wybuliły". nie kondensatory sprawdzalem wszystkie nie sa najedzone ;/.
wyglądają ok .
dziwi mnie fakt ze to sie raz dzieje po tym jak tylke chce włączyć albo podczas ładowania systemu .
nie ma znaczenia w jakim miejscu poprostu odpala sie kiedy chce
dzisiaj to włączałem 40 razy szok !!
nie mam jak tego sprawdzić za żadne skarby chyba serwis mnie ratuje jakieś pomiary napiec czy cos takiego.

Brak komentarzy: